Såg

att det var TRE dagar sedan jag skrev något! Nu blir det lite uppdatering iaf.
Åt ju Mors Dags middag på "Panget", tre rätters: Förrätt med parmaskinka, en bit briéost på något slags smuligt bröd (säkert gjort av smördelsplattor) till huvudrätt valde jag lax med en kall limesås och grönsaker, dessertern bestod av en botten av liksom maräng och på denna var det vaniljsås och grädde och lite bär, mycket och gott.
Kände mig som en ballong efter denna måltid så när vi lämnat av farmor så åkte vi hem och jag snörde på mig skorna och tog en promenad. Dock vart den inte så lång då en dam efter vägen ville ha lite sällskap så jag satte mig att språka istället men vad gör väl det om hundra år....
Måndagen tillbringades på kontoret, en snabb prommis till macken innan jag hälsade på farmoran en sväng.
I tisdags for jag, Er, El, Frissan och lilla prinsen till Sundsvall. Vår Ruset skulle ju gå av stapeln denna kväll. Vi åkte redan kl 08 för man måste ju hinna med lite shopping oxå.
Var en tur till centrum och sen till Birsta innan vi vände åter till stan och springningen.
Jag tog mig runt på runt 37 minuter vilket man väl inte får säga något om, jo det får Ni om Ni vill, jag är iaf så nöjd jag kan bli. Hon som vann sprang på 19 min, tror jag Er sa, som befann sig vid start och mål hela tiden.
När Frissan kommit i mål så for vi hemöver eftersom vi ändå inte hade någon picnicpåse. Hörde att dom som stannat satt i kö i 20 min. Inge vidare picnicväder heller så det var skönt att åka hem.
Onsdagen tillbringades på kontoret och efter middag var det besök hos farmor innan vi tittade på en halvlek på fotbollen på Gladvallen.
Idag är det alltså torsdag och dom som äter hemma hos mig kommer att få pannkaka!
Själv ska jag på Norsgårdsmöte, styrelsen, och sen vidare på VInlotteri i mitt kvarter.
Imorgon far vi till stan för Em tar studenten, undrar bara vilken tid vi måste åka för att hinna med ärenden innan dom kommer ut.
Idag är det oxå en vecka kvar innan jag sätter mig på tåget till Sthlm.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktiga ni är!! Tror att jag ska iväg nästa år!

2009-06-04 @ 15:47:27
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja ni såg ju oförskämt pigga ut alla tre... Vilken är denna eminenta fotograf föresten?

2009-06-04 @ 22:19:35
Postat av: Anna

Vad skoj med vårruset. Ni är duktiga.

2009-06-05 @ 22:33:04
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0