Nu

ska jag uppdatera Er lite innan jag far till Sthlm för vidare färd, kryssning med Vision of the Seas, till Tallinn och Sankt Petersburg.
Vad har hänt i veckan? Jag har jobbat med bokföringen eftersom alla måste momsas innan jag åker så igår vart jag klar men den sista, Puh!
Nu är det bara att börja om igen!
Nu ska jag dock ha några dagar ledigt så på onsdag igen är jag tillbaka.
Tänker inte ta med datorn utan jag uppdaterar igen när jag kommer hem.
Har packat springskorna och lite träningskläder för gymet ska vi besöka allesammans! Iaf jag och Hille.
När man inte ska flyga så behöver man ju inte tänka på vikten! Kan ju packa hur mycket som helst, frågan är hur mycket man hinner använda.
Hörde av Hille att en av tjejerna som ska med var på väg redan idag, stod packad och färdig att fara till hamnen! Nej nej det är imorgon den 12!
Så kan det vara, nu ska jag en sväng på byn och uträtta lite ärenden!
Tjíngeling!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket! Jag försöker peppa mig själv att detta kommer att gå alldeles utmärkt.

ha en trevlig resa!

2009-06-11 @ 18:10:17
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0