Nu ska

jag skriva lite mer än sist om kryssningen bla.
Jag tog tåget från Ånge 18.09 den 11.6 och efter försening pga signalfel mellan Ockelbo och Gävle var jag framme i Sthlm vid 22.50 ca. Pendeltåg till Farsta Strand  osså var jag då framme vid straxt efter 23.30.
Då gör man inte mycke mer än att koja. Sov Gott på Hilles soffa.
Gjorde mig en tur till Coop för inhandling av hårgelé samt 8 trisslotter eftersom juni var min månad för spel. Jag kan tala om att det blev inte en spänn i vinst på alla lotter! Shit!
Lotta och Ninni kom till oss och vi tog tunnelbanan till Gamla Stan där vi bestämt träff med Berit och Ulla. Vidare mot Gärdet där bussen skulle gå till båten. F-n vad det regnade!
Nåväl incheckningen gick utan problem och vi fick med oss den "insmugglade" spriten!!! Det är bra med shampoo och tvålflaskor!!!
Hittade våra hytter och styrde kosan mot lunchen i Windjammer.
Ja och sen gick hela resan, från fredag till måndag morgon, i skrattens, matens och fikandets tecken. Ja lite dryck slank väl ner oxå i form av öl, vin, drinkar och lite whisky.
Vädret var inte få vår sida, när vi skulle vara ute på havet och "krusa" så regnade det så det blev inget solande och inget besök i gymmet heller! Vad tog tiden vägen!
Jag hade låst mitt konto för utlandsköp så lite problem blev det allt men nu med facit i hand så får man väl säga att allt avlöpte något så när! Kul hade vi iaf.
Sen var det ju midsommar!
Vi tillbringade denna i Bryngelhögen, vädret var på vår sida, det kunde ju spöregnat men det gjorde det inte.
Iaf inte när vi det var underhållning och fika vilket var tur eftersom det inte rymms så många inne i lokalen.
Vi har ätit och fikat så nu känns det som om det skulle vara nog för ett tag men då är det ju dop på torsdag och då måste man ju smaka på det som bjuds.
Igår var vi till Östersund för service på släpvagnen, handlade lite sköljmedel och balsam det var allt som fick komma med hem!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, insmugglad sprit! :-D



Glömde det jag lovade... Tror dock det är 15:1, måste kolla imorgon, jag hör av mig!

2009-06-23 @ 21:22:11
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0