Jaha

då har vi varit på studenten i Ö-sund. Lite sol men man får vara glad det kunde hellregnat. Em var såååå fin!
Vi åt på Hoggars allesammans! Lilla Leon fick en egen stol mellan sin mamma och pappa, han skötte sig med den äran. Sen for vi till lägenheten och packade ihop lite grejer inna vi styrde kosan mot Rätan. Em stannade ju naturligtvis kvar i stan men hon var bra sugen att åka med hem hon oxå.
Idag har hon dock kommit hem! Lite hes som hon blev efter flakåkningen igår.
Har varit på Östgärde idag och rensat ogräs och därefter mat och kaffe.
Har även hunnit med en tur till Kvarnsjö och köpt lite blommor till gravarna och även hängamplar till bron!
Nu sitter jag på jobbet och har läst lite bloggar, känner mig lite hängig! Inte ska jag väl blir sjuk! jag ska ju åka bort i veckan.
Nu går jag nog hem eftersom klockan är 18.10!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0