Sitter

i sängen, maken sover, fy vad jag har sovit dåligt inatt! Varmt fast fönstret var öppet och jag har svårt att sova borta oftast iaf.  Gick till hotellets pub igår och tog en öl innan vi gick till en närliggande restaurang och käkade pizza. Sen hem till sängen. När kl var 22 rinde kusin Moniqa och undrade var vi var och då låg vi alltså i våra sängar och läste, trodde då att jag skulle somna och sova hela natten men som sagt så blev det icke.
Nåväl nu är det en ny dag och nya äventyr.  Idag hoppas jag att det står lite loppisar efter vägen som vi kan stanna till på och kanske fynda något som vi inte egentligen behöver men kanske kan vara bra att ha.
Solen skiner och den del av himlen som jag ser från vårt fönster är blå och inte ett moln så långt ögat kan se.
Nu tror jag maken börjar rör på sig så kanske blir det frukost straxt.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0