Redan

1 vecka sedan jag uppdaterade! Harre varn vart tar tiden vägen?
Vad har jag då sysslat med på 1 vecka: Ja vi har ju haft barndop och den lilla prinsen gav inte många ljud ifrån sig under denna tillställning. Efterfest i Församlingshemmet, smörgåstårta, kaffe och kaka. Mycket fina presenter till den lille Leon Kenny Harald Lindblad.
Övervarade ett bröllop i kyrkan i Klövsjö på lördagen, fintet väder och vackert brudpar! Mågens syster ingick äktenskap och maken filmade.
TIll Rätans Kyrka för att hinna titta på Jenny och Martin som oxå ingick äktenskap, dock hann jag bara ta ett par bilder på Amazonen innan batteriet tog slut i kameran. Så kan det gå!
Värmen håller i sig men igår var det ett riktigt åskväder så till och med strömmen försvann och då blir man alldeles handlingsförlamad eftersom man inte kan göra någonting (nästan) utan ström i ledningarna.
Missade halva Allsången men det kanske inte var någon förlust och var det det så får vi väl titta på reprisen eller via "netet"!
Nu skiner solen igen men lite molntappar syns på himlen.
Igår var jag med dotra till Svensta för lilla Leon skulle få två sprutor, huvva stackars liten men han skötte sig då oxå!
Sen bar det av till Sveg för att besiktiga släpvagnen, var in en sväng till Dollar och tvål och nagelsax samt nagelklippare fick komma med hem. Nagelsax och nagelklippare skall levereras till farmodern! Hon får välja eller kanske vill hon ha båda!
Hur är det då med ätandet, ja egentligen så är man ju inte så hungrig när det är varmt men jag dricker inte så mycket vatten heller vilket jag naturligtvis borde göra.
Slinker nog ner ett och annat onyttigt oxå men det kunde varit värre!
Tog mig en cykeltur igår och lämnade ett litet meddelande i vissa brevlådor ang Rätans IF!
Idag har jag fått räkning från Grindes Livs för uthämtade varor, vad jag dock retar mig på att man inte ser på alla  kvitton vem som hämtat och kan vem som helst hämta och säga att det ska skrivas på Idrottsföreningen.
Jag borde även få den del kunden får! Ska jag sköta det här så ska det banne mig vara ordning annars kan det vara!
Nu säger nog en del att jag överagerar men va f-n ska det vara ordning så ska det och Ni vet väl att nya kvastar..... så länge det varar.
Fru Gunnarsson har verkligen skött detta med den äran och jag förstår att hon tröttnat för vem gör inte det efter 19-20 år med ett evigt tjatande!
Det är ju mycket pengar som skulle gå förlorade om vi inte söker aktivitetsstödet pga av att ledare inte lämnar in i tid!
Nu ska jag sluta klaga och ägna mig åt mitt avlönade jobb istället! Här kommer lite bilder från diverse tillställningar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nästa vecka kommer jag upp igen. Hoppas på många varv i elljusspåret :)

jo, fråga erika om hon vill ha mer kläder? Det blir nog inte lika mycket som förra gången men som sagt jag har en heldel om hon vill ha.

Kram

2009-07-02 @ 08:53:51
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0