Nu

ser vi åtminstone två vindkraftsverk, vi närmar oss Jönköping. Vi har hunnit vara i Skövde och shoppat lite hos Mikaela och hennes mamma Karin. En överskottsbutik har vi ox hunnit med. Vi tycker det är lite trafik men nu har vi några husbilar framför oss. Jag har knappat in Bodafors på gps:en, där har jag ju varit vid ett flertal tillfällen i min ungdom så det skulle vara roligt att se vad som förändrats sen 60talet. Molnigt men iaf inget regn som jag hör om hemma, 20 grader varmt så svenskt sommarväder kan man väl kalla det.
Kanske snart dags för fika eller lunch? Maken köpte en kartong med jordgubbar på torget i Skövde, väldigt goda men inget man blir mätt på kanske.
<tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0