Nästan

hela dagen har gått utan ett enda inlägg! Jag förstår ju att man undrar när jag skrev så mycket igår men jag fick inte igång datorn i bilen därav detta.
Inatt sov vi hos kusin Moniqa som kom hem så småningom innan dess var vi över till kusin Per-Ove och fick oss en macka och lite jordgubbar.
Moniqa och Bosse bjöd på öl (flera stycken) och korv med bröd som vi grillade och klockan blev nog 1.30 innan vi kom in the bed. Idag har vi varit på en tur till Ödeshög och Hästholmen och Svanshals Kyrka och tittat på kyrkogården.
Mjölby och Moster "Äva" har vi hälsat på och fått kaffe och kakor, dit kom även Morbror Sture med fru.
Nu har vi checkat in på Stadshotellet i Katrineholm, maken har tagit en dusch och jag uppdaterar lite. Ska väl ut och äta så småningom och se vad denna stad har att erbjuda.
Ingen adapter så det blir inga bilder förrän vi återvänder till Rätan.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0