Jag vet liksom

inte vart tiden tar vägen men skit i det.
Nu har min kompis Helene vart här och åkt hem har hon oxå gjort, kom söndag kväll och åkte onsdag mitt i dan.
Vad har vi då gjort? Ja vi for till Svensta på måndagen och besökte alla affärer, Hille köpte skor i vanlig ordning, vet inte hur många par hon har som hon inte använder, men iaf blev det ett par sk promenadskor, svarta lack med pärlor och rea var det oxå. I tisdags for vi på marknad och loppis till Klövsjö, det där med marknaden var väl inte mycke med eftersom det störtregnade men loppisen på Bygdegården besökte vi ju och handlade oxå, böcker, tomte, pirra (att köra öl på???)
mm.
Onsdagen gick vi med stavarna innan hon styrde kosan mot Bollnäs, vi skulle ju gått varje dag men vädret satte stopp för detta och så angelägen var vi tydligen inte att vi ville gå ut i regnet.
Hur har det då gått med maten, ja inte är det det bästa men är det semester och ledigt (delvis) så är det. Jag tar tag i dagarna när det är som vanligt istället alltså jobb.
Slank dock ner en glass igår lite sådär bara och inte smakar det illa heller fast egentligen skulle man ju kunna vara utan den oxå.
Idag småduggar det och inte lär det bli soligt och fint heller men jag har ju mitt projekt hemma på vardagsrumsbordet så jag klagar inte. Jag sorterar korten med negativ och försöker få någon slags ordning och det är inte lätt vill jag lova och det finns säkert både kort och negativ utspridda lite överallt men jag behöver ju inte vara klar förrän till jul då jag behöver bordet.
Nu ska jag jobba lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0