Ja

kanske det är dax igen!
Har väl inte hänt något speciellt sen sist och inte har jag väl något annat att berätta heller egentligen men.
Har fått "hemsidan" levererad per e-mail! så är det någon som är bra på hemsidor så vore det kanon om någon hörde av sig omgående!!!!!!!
Lägenheten är under försäljning men det drar ut på tiden, gör ju egentligen ingenting för oss för priset går bara uppåt!!!!
Idag är det skapligt varmt så det fick bli kortare byxor. Just nu hör jag en fluga härinne, tur iaf att det inte är en geting för dom är otrevliga men en fluga kan ju vara nog så irri.
Var på auktion i måndags på Ytterturingen, några småsaker fick följa med hem, det mest speciella var dock en korg som jag ska ha när jag "småhandlar", min mormor hade en nästan likadan, den här är turkos/grön men hon hade en röd. Den fick vi ta när vi skulle handla åt henne hos Petterssons uppe vid vägen eller när vi skulle ner till kvarna och köpa ägg hos Greta Charles. Ja det var tider det!
Nu dröjer det inte så länge innan vi tar tåget till Tyskland med dotra, ska bli spännande att fara dit, speciellt med tåg.
Jag väntar dock med spänning om resväskorna som finns i ett förråd i Svensta ska komma tillbaka innan vi far för annars vete sjutton hur det ska gå.
Hur går det med maten i dessa tider? Ja inge vidare, lr hur man nu ska uttrycka sig, en del av dagen går nog bra men sen kan det spåra ur rejält men det får väl göra det då..... Ska sätta igång bara andan faller på och det gäller då även träningen, ska ju på Tjejmilen i slutet av aug. Promenera kan man ju göra utan träning!!!
Ja kan undra om medlemsskapet fortfarande gäller var ju ett tag sedan jag var inne eftersom det går lite si och så, får väl leva i med det. Läser dock Annas Kaos mfl som är medlemmar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fräsch du är som sätter in en bild på pippande tigrar!

2009-07-29 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0