var det ett tag jag skrev igen och nu planerar jag och maken en resa på några dagar. Eller ja! Jag planerar och maken kör, alltså blir det hemlig resa för honom. Jag ska knappa in på GPS:en och så får han köra efter det!! Ja det är han själv som sagt att vi ska göra så.
Jag kan ju inte skriva här vad jag planerar om han nu skulle få för sig att gå in och läsa! Uppdatering och eventuella bilder kommer vid hemkomst.
I lördags var vi iaf till Frösö Zoo, lilleman uppskattar väl inte detta nu men kanske morfar och mormor kan ta med honom nästa år!?
Var inne på flera loppisar efter vägen men jag fyndade ingenting, däremot maken gjorde av några tjugor!
Hoppas att vi träffar på lite sol efter vår resväg.
Hare nu bra så hörs vi!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0