Alltså

jag blir alldeles brydd när jag ser att det är snart en vecka sedan jag skrev!!!!
Har väl inte så mycket att skriva om eftersom jag tycker att det inte händer så mycket, iaf inte i Rätan.
Vi jobbar, har snart momsat klart för alla i maj, finns någon som håller på pappren, vafför gör dom/hon på detta viset?
Vet inte om vi ska göra något speciellet men har man jobbat i kapp så kan man ju ev. vara ledig.
Imöra bär det av mot staden, ska in till lägenheten och fixa till lite eftersom mäklaren kommer kl 15.00. Kanske Em som är i stan nu för körlektioner har fixat lite hon oxå.
Ja vi ska sälja lägenheten! Pris!? Ja vi får väl se vad mäklaren säger att man kan få ut. Synd att göra sig av med den men nu har vi ju inget barn längre som ska gå i skolan i stan och då kan det ju vara läge att sälja.
Finns säkert spekulanter!
Äldsta dotra och mågen har köpt "ny" bil, Volvo V70 (tror jag det var) så nu har dom hus, hund, barn och Volvo, vad mer kan man ha?
Jo vi ska ju åka tåg i augusti till Tyskland, eftersom Em ska dit och jobba, så åker vi med och bär resväskorna och ser till att hon kommer fram. Det ska bli sååååå roligt! Kliver på i Ånge 6.56 och är framme i Eppingen nästa förmiddag vid 9.30!
Ikväll är det styrelsemöte på Nya Norsgården, ska väl rapportera lite om bakstugans flytt (eller ej) det pratas så mycke i denna by om allt och alla! Om en säger att dom vill att den ska flyttas, så behöver väl inte alla i den konstallationen säga sin mening utan man får väl anta att dom är eniga. Hur skulle det se ut och bli annars! Eller ska man fråga alla................????
Jag har iaf talat med kommunen om bygglov, fått ritningar på fastigheten där vi ska rita in där den ev ska stå. Talat med en firma i Ånge om flyttningen så jag gör iaf vad jag kan.
Nu om något helt annat:
Igår var lilla Leon och jag hos "farmor" alldeles själva, han var så nöjd hela tiden och på hemvägen somnade han i vagnen men jag vet ju inte hur länge han som eftersom jag lämnade in honom och sen åkte jag hem och tittade på Lotta på Liseberg.
Har beställt ett paket med Modifast så jag hoppas att det kommer idag!
Nu regnar det och jag måste på toa!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad händer med bakstugan? Är det surr på byn? Har inte hört någonting men så är jag inte så mycket ute heller så jag hör någonting... Gick mötet bra?

2009-07-07 @ 22:23:19
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0