Vad ska man hitta

på för rubrik? Det är ju alltid det svåraste när man inte har något speciellt att skriva om heller. Det händer ju inte så mycket i en 58-årig kvinnas liv, man vaknar, käkar frukost, läser ÖP och LT, jobbar (ja jag klär ju på mig och fnissar upp mig lite innan jag går tvärs över vägen till Vita Huset) går hem på lunch, jobbar igen och sen hem och laga middag (man måste ju komma på vad man ska laga oxå varje dag) äta och sen sitter man där i soffhörnan och tittar på tv, stickar lite ibland, går till farmoran en sväng.
Så Ni kära läsare vad ska man skriva om?
Att jag i juni ska åka på kryssning? F-n det kan jag ju inte skriva om nu ,då har jag ju inget att berätta då!
Nu jobbar jag iaf vidare en liten stund innan jag går hem och steker lax (om den har tinat) måste komma ihåg att ta fram maten redan på morgonen.
När ska min motivation till att motionera komma tillbaka? Det undrar jag verkligen, jag är en jädrans lat 58-åring!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl ingen latkorv, du är en riktig hurtbulle.

2009-01-08 @ 17:12:56
Postat av: Dotra nr 2

Lox är foktiskt den bäste fesken!

2009-01-08 @ 23:25:56
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Britt-Louise

Vaddå hurtbulle vem det nu är som kommenterat?

men det blir nog bara latmasken släpper taget!

Elle: Jajamensan så är det!

2009-01-09 @ 09:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0