Rösten är

sig inte lik men annars känner jag mig kurant. Låter som värsta morrandet, lik någon? haha!
Trots förkylning så fick jag mig en promenad igår efter middagen eftersom jag lovat en person att komma förbi.
Blev rundan till macken, Gröngatan, Sandnäsvägen och så hem, sen gick jag till farmor en sväng och hälsade på.
Tittade på Bondebrölloppet, och det var gulligt, dom fick väl allt av Tv4 kan jag tänka mig, värsta lyxen alltså.
Diplomaterna är en ny serie som började igår på 1:an och den tittade jag oxå på, jag bara undrar lärde sig svenska politiker och regeringstjänstemän inget av Tsunamin? Detta handlade om att ta hem svenskar från Libanon och Beirut när det var krig där 2006. Skrämmande egentligen men man vet ju inte allt, synd var det iaf om människorna som blev kvar, vi får väl se hur nästa avsnitt är:
Idag ska jag till vävstugan och ta med mig fika dit eftersom jag blev förhindrad förra tisdagen.
Nu ska jag nog iväg och handla lite inför fikat.
Tjingeling!

Ps. Idag har jag sett solen! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0