Mitt minne är

inte vad det borde vara: Jag lovade att jag skulle ha fika med mig till vävstugan ikväll men nu när jag tittar i almanackan ska jag  på kyrkorådsmöte ikväll i Klövsjö så nu får man ringa någon vänlig själ som kan ta med sig istället!
Idag åt jag två stekta ägg, en skiva skinka och några gurkskivor till frukost, det var sååååå gott. Jag har ju några påsar av Allévosoppan kvar men jag kanske tar en sådan till lunch. Jag tycker inte att det har gjort någon nytta att dricka detta så nu tänker jag äta lite istället. Igår blev det köttfärsbiffar till middag och jag åt ingen potatis eller annat tillbehör. Tog dock ett äpple senare på kvällen och det ska man ju inte om man äter enligt LCHF dieten.
Nu är frukten hemma slut och det är ju bara jag som egentligen är intresserad av att äta utav frukten jag bär hem så nu köper jag inget på ett tag.
Nu har jag jobb som räcker ett par dagar men ska försöka uppdatera iaf! för Er kära läsare!!!!
Nu ska maken ut och köra snöslunga!
Gå gärna in på en blogg som jag följer www.livsvinst.se i hennes kamp mot kilona! Hon har ju redan minskat 80 kilo men försöker väl att gå ner lite till.
Jag läser förstås mina döttrars bloggar, där får man ju reda på mycket som man kanske inte skulle fått reda på annars:
eriica.blogg.se, elliiicious.blogg.se, emelieharaldsson.blogg.se, och några till.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0