Jag

är genomförkyld, började känna av det redan i fredags men man kan väl säga att det bröt ut igår.
Åkte till stan i fredags mittidan för att följa Er & M och beställa barnvagn, blev en Emmaljunga, fiiiiin!!!
Hämtade våra nya glasögon och sen gick vi på after work och tog en bira och en cider.
TIll hotellet för lite vila innan vi blev inbjudna på drink till grannen, rom & cola eller whiskey.
Sen vart det ju Östersundsrevyn, en av dom bättre faktiskt. Dock är jag inte så lättroad men nog drog jag på flinet lite grann iaf. Supé på hotellet bestående av någon slags röra på grovt bröd som förrätt, kyckling till varmrätt och någon slags röra som dessert och vin och öl därtill. Sänggående vid 1 snåret. I med en promille av 1,4 och jag 0,4.
Sov som en kratta, ja jag tycker inte jag sov en blund medan maken inte hann lägga huvudet på kudden så snarkade och sov han, för lite sprit för min del kanske men då mådde jag iaf bra när jag "vaknade".
Fick äran att skjutsa hem Karl-Olof till Oviken och köra över isen, lite läskigt, det har jag aldrig gjort förut men vi kom ju hem!
Blev bjudna på middag hos dotra och mågen igår oxå, flygande jakob, gott och det tackar man för!
Idag blir det nog fläskfilé hemma hos oss i någon form, kanske wok, får se om ongan kanske har lust att laga denna rätt, måste till affären någon gång mellan 12 och 15.
Over and out!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0