Idag bär

det av till staden igen! Vi ska lämna bilen på service, maken ska till tandläkaren, Er & M ska på ultraljud, jag ska inhandla en mus till min lilla bärbara samt lite annat.
Det var många "tanter" på vävstugan igår och nu har jag gjort mitt för ett tag framöver men naturligtvis ska jag dit iaf inte tu tal om det.
Ingen motion igår men idag  efter hemkomst idag MÅSTE jag ut.  Jag vet inte hur jag ska lägga upp maten och motionen men något radikalt måste ske omedelbums! Snart kan jag inte ha några kläder och ändå äter jag väl inte då dåligt.
GI, LCHF, Allévo, Nutrilett, Viktklubben eller kanske fasta det är det stora problemet just nu!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0