Har

läst en massa bloggar så här på lördag fm! Sitter på jobbet då jag tycker att jag måste jobba lite då vi ska till den stora staden på måndag. Tandläkarbesök, optikern mm står på programmet! men eftersom maken är med så kommer vi att vara hemma rätt fort igen kan jag tänka mig för han är ju inte den som tycker om att flanera omkring och kolla vad det finns för utbud i dom olika affärerna.
Idag ska vi städa ut julen hos farmor och kanske hitta den virkade duken som hon saknar men den finns nog hos någon annarn vårdtagare! Vi sätter ju inte namnlappar på dukar och sängkläder precis och en del som bor där vet väl inte om det är mitt eller ditt. Igår hade farmor fått en väst som vi inte kände igen och då lämnade vi ju tillbaka den till en personal naturligtvis!!!!
Milt ute och solen tittar  fram men jag kommer troligtvis inte att ta mig ut på promenad ändå, vete f-n vad som ska till!
Ingen som vill dra ut mig så jag kommer igång?
Nä nu får jag väl jobba lite!
Tjingeling! ha en bra dag!
Förresten kommer nog Morgan Alling att gå långt i Let´s Dance, jag hade även hopparts på Kitty men det tror jag inte på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0