Hämtade

mina biljetter till förelästningen i stan på torsdag kväll. Ingvar är ju inte så intresserad så jag frågade Ewa i Brånan men hon kunde inte, Erika skulle ev. jobba kväll men min kompis "B" var på så då far vi in på em och ska lyssna på Annika Dahlqvist vad hon har att säga om att äta fet mat.
Ska bli roligt att höra henne, visserligen har jag kollat in ett föredrag på internet men detta blir ju live!
Har endast druckit Allevo soppa idag men jag måste nog dricka mer vatten för nu är jag hungrig.
Ska på vinlotteri hos G ikväll får se om turen står på min sida denna gång oxå.
Först planeringsmöte på Församlingshemmet kl 18.
Tjingeling!
Ps. Ingen motion! Ds.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej men vilken vacker blogg!

2009-01-15 @ 08:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0