Ganska mycket

snö är det ute nu! Igår gick jag till Norsgården, första gången sen jag tror i november, blåst och snöväder men jag drog upp huvan och det kändes riktigt skönt. Blev upphämtad där (vid Norsgården alltså) för vidare färd till Kyrkoråd i Klövsjö.
Fy vad mycket snö det var på vägen, plogar dom inte där? SKönt att man slapp köra, ja inte är jag rädd men behöver man inte så är det skönt att slippa.
Hemma igen före 20 så att jag kunde bänka mig framför tv:n och se Mästarnas Mästare! sevärt program!
Sen såg jag en domumentär från Indien om en liten nyfödd flicka med två ansikten, tänk vad mycket konstigt som kan ske i vår värd, iaf så avled flickan några månader gammal.
Idag har jag oxå ätit två stekta ägg till frukost och det är mycket godare än att äta Allévo soppan. Jag drack heller ingen till lunch igår utan den fick bestå av omelett med lite bacon i och middag blev lite fläskkött och ett parköttfärsbiffar.
Nu är resterna i kylskåpet slut så nu måste man hitta på något igen, får gå till frysen och se om det finns något ätbart!
Nu bloggläsande och sen jobb!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0