Frukosten

bestod även idag av två ägg stekta i smör och några gurkskivor. Middag igår blev fläskkotlett och till lunchen gjorde jag en omelett med champinjoner.
Får se vad lunchen idag blir men antagligen något med ägg!!!!
Igårkväll var jag ute och gick! till macken och så Gröngatan runt och sen hem igen, tog väl ca 45-50 min och känns skönt.
Nu måste jag bara göra det med någon ordning, alltså kanske inte varje dag men så ofta som möjligheten finns.
Om man nu tänker efter så är det ju egentligen inte många dagar som man INTE skulle kunna gå, för kan man´inte på kvällen så kan man ju ta en liten kort prommis på lunchen eller kliva upp lite tidigare och gå på morgonen. Jag kommer ihåg när min kompis Brittis jobbade och jag var hos henne kl 06.00 på morgonen för att kunna gå innan hon åkte till sitt jobb. Då var det vinter och mörkt och jag fick sätta på mig pannlampa för att se och synas. Var finns den motivationen?
Ja ja nu hoppas jag att jag tagit mitt förnuft till fånga och inser att det är BRA och SKÖNT att röra på sig! Ska väl till Sundsvall på Vår Ruset!?
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0