Då är

det alltså en ny vecka, 19 januari! ja över halva januari har faktiskt gått. Det är ju skönt att det blir ljusare och ljusare (än kanske man inte märker det på dagarna) fortfarande är det iaf mörkt då jag går till jobbet och även då jag går hem.
Idag har jag kommit ihåg att ta fram något ur frysen till middag och det blev köttfärs men jag har ingen aning om vad det blir det finns ju trots allt ganska mycket man kan hitta på.
El har lyckligt och väl återkommit till Rätan från sin resa till Helsingfors, hade iaf varit trevligt! Ja man kanske skulle satsa ¨på en Ålands eller Helsingforskryssning fram i vår nån gång.
Igår bestämde jag med ML att hon ska komma till Östersund en helg i april, troligtvis blir det väl efter påsk. Det ska bli trevligt att träffas och titta på gamla kort och prata om jobbtiden på Dagens Nyheter.
Då har vi (förhoppningsvis) oxå en liten bebis. ja så länge ska hon väl inte gå över tiden får vi hoppas!
Undrar om det blir en Malte Sune Anders (som farmor säger) eller kanske en liten Hilda, Eufemia, Alida eller vad den nu ska heta. VI får nog inte vara med och bestämma men kanske kan man så ett litet frö iaf.
Ja Nu kära läsare ska jag jobba lite!
Tjingeling! bilden är från Mauritius!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul att även kunna följa din vardag...

Hade ingen aning om den här bloggen. Kul.

Ha det bra// Pernilla

2009-01-19 @ 15:37:26
Postat av: Emelie

Men nu du, Eufemia? Det namnet har jag redan tingat!

2009-01-21 @ 22:27:55
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0