Så är

det då min tur att ha vinlotteri! Ska bjuda på något jag aldrig gjort förut, fick receptet från Stockholm, Lantbröd som man häller lite olivolja på därefter skivas chevré och lägges på , ringla över honung och därefter in i ugnen. Låter väl spännande och gott. Till kaffet har jag köpt blandade nötter och smält choklad över hoppas att detta blir bra kanske det skulle varit lite mer choklad. Ska titta när jag kommer hem om jag kanske måste till affären och köpa mer.
Jag serverar även lite vitkålssallad med rödlök och en dresseing gjord på cf, majonäs och lite fransk senap.
u kom jag på något jag måste göra innan jag går hem!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeen, va mycket du bjuder på då!

Exklusiiivt!

2009-02-02 @ 21:12:40
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0