Redan

onsdag, f-n vad tiden spriger iväg!
På måndagen hälsade vi som vanligt på farmor, ibland måste man skratta åt henne och hennes minne eller minnet som kommer och går skulle man väl kunna säga. Hon skrattar åt sig själv oxå för hon förstår att det är lite "svällut" oppe i huvve!
Tisdagen åkte maken till Iggesund för en "dejt" men jag var hemma och höll ställningarna. Gick till vävstugan och träffade lite "tanter", stickade några varv innan jag begav mig mot Östgärde och det sedvanliga besöket hos farmoran.
Hem och tittade på Mästarnas Mästare och det är nog som Er säger: Veckans höjdpunkt, för det är ett riktigt bra program!
Jag hejar på Erica Johansson, hon kanske inte vinner men hon är iaf snyggast!
Ikväll ska vi till Norsgården på Musikcafé, det är ju pojkarna Norling som ska spela och naturligtvis måste man gå dit och lyssna och gynna 9:orna!
Snöar gör det idag och då är det ju lite mildare oxå men det räckte väl egenligen med snö nu lr....
Har slitit ur sängkläderna idag så efter lunchen blir jag hemma och städar sovrummet.
Lunchen ja vad ska den bestå av? Maken kanske får lite ägg och bacon och jag kanske dricker lite äggmjölk, ja det är hela ägg, endast äggulor, smör och varmt vatten och lite smaksättare, i mitt fall vaniljpulver! Inte sådär jätte gott men va f-n jag måste ju få nån fart på denna viktminskning.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vaaa, hejar du inte på Wassberg? Det var det värsta!

2009-02-18 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0