Nu

har bloggen fått lite nytt igen men ännu inte riktigt klar om jag får bestämma! men bra blir det verkligen, skitbra!
Det snöar och fy vad snö det har kommit! Jag håller ju inte på med snön så jag behöver ju inte klaga men jag tänker på hur lång tid det kommer att ta innan all snö försvinner? Kommer säkert att ligga fram till midsommar!
Idag ska vi till Östersund till tandläkaren både maken och jag och det brukar ju inte vara gratis.
Er och El ska till stan oxå på storseans, Terry Evans, jag var inte ute i god tid nog för att få biljett. Nästa gång ska jag vara ute i god tid och då ska jag fråga min kompis om inte hon ska med för hon ville ju egentligen gå nu oxå.
Får väl höra av barna sen om dom fick någon kontakt.
Igår och idag skulle ju  De Okända filma i Väst i Sve igen, uppföljning, ska bli kul att se och jag tror det var någon gång i april det skulle sändas.
Em var på 100-dagars igår jag undrar hur det var? Säkert är det inte många på skolan idag men jag hoppas att hon hade trevligt men ändå iakttog ett hedervärt uppträdande som far brukar säga.
Er och M har fullt hus, tänk om det skulle bära av till BB nu när dom har främmande det är ju iaf inte mer än 15-16 dagar kvar men är hon lik sin mamma så går hon väl över fjortondar-tre veckor!
Nu jobb tjingeling!
En liten bild kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0