Nu är det

några dagar sedan jag uppdaterade! Jag ska ju inte "skälla" på andra att dom inte gör det när jag är så dålig på det själv.
Nu ska jag dock göra det.
Vinlotteriet gick bra, jag vann 2 flaskor, eller 1 da eftersom jag lämnade en i vinst! Vi var 8 st, alltså 2 som inte kom, en jobbade och en förkylning. Alla tyckte att smörgåsen var god, even mee, men jag tror att jag hade känt annorlunda om jag blivit bjuden man känner ju alltid så då man själv gjort något.
Igår var maken, Er och jag på panget och käkade, Em kvar i stan, El åkte till Mora och M jobbade.
Fläskfilé och kebab och så en liten dessert och kaffe, sen åkte vi till farmoran och umgicks en timme innan vi for hem och kollade Let´s Dance. Morgan är helt suverän, kommer nog att stå mellan honom och Laila i finalen, hoppas det iaf.
Idag snöar det rejält och har så gjort länge. Maken kör snöslunga och jag ska försöka åstadkomma årsavräkningar till mina huvudmän.
Ikväll blir det middag hos dotra jag har dock lovat att göra broccoligratäng och så tänker jag göra blomkålsmos!!!
för mig som undviker potatis och ris.
Melodifestivalen kommer jag kolla på!
Lev väl! och var rädda om Er och varandra!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Puss min gulliga mammmi!

2009-02-07 @ 11:31:51
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Tjingeling! :P

2009-02-07 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0