Måste nog

uppdatera lite nu! -30 är väl något att skriva om, då går man inte ut på promenad frivilligt. Så därför har det inte varit någon motion på länge, det är ju jätte bra när det är kallt då kan man ju alltid skylla på det.
Var till Östersund igår då maken skulle till tandläkaren men det var ju snabbt avklarat. Under tiden hann jag shoppa 2 st klänningar på Fanny för 50:-/styck inte så snygga på galgen men dom duger på och som sagt 50 spänn kan man både ha och mista. Dessutom fick en väska komma med hem, Halva reapriset, 124:50, det är väl ett fynd och alltid kan man väl ha någon använding av den.
Tittade på Sommer, både avsnitt 2 (inspelat) och avsnitt 3 igår och jag tycker det är en bra serie, danskarna kan göra sådana, språket är väl sådär men väl värd att se trots allt. Matador var ju en dansk och den var ju verkligen bra, tyckte man iaf då.
Frukosten bestod idag av två stekta ägg med bregott och pålägg. Ikväll tänker jag göra köttfärsbiffar av fläskfärs eller om dom som inte vill ha LCHF får pannkakor.
Nu är momsperioden slut för denna gång så nu är det bara att börja om från början, skapa nya år och bokföra januari.
Sen blir det en massa bokslut!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag säljer en mammaklänning och ett par mammajeans. Har börjat rensa lite i garderoben.

Kul att du har blogg, det hade jag missat! :-D

2009-02-13 @ 13:58:22
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt att du också har en blogg :)

Så nu har jag lagt in den på mina favoriter här.

Ha en underbar alla hjärtans dag

kram

Anna

2009-02-14 @ 12:50:16
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Maria "sunken" Sundberg

Va fasen....så du kör en blogg och har inte berättat det förrän nu..............

Nu blir jag ledsen och besviken:-)

Kul i alla fall och så får jag ta igen veckor av läsning...



Kram Maria

Tokyo Japan

2009-02-15 @ 14:42:06
URL: http://olepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0