Ingen

sol idag men bara -3 grader när jag åkte på affären. Handlade lite så att jag kan baka lite semmelbullar ikväll när jag kommer från Östgärde eller kanske imörabitti.
Öppet kyrkis på Norsgården på tisdag, 10-13 samtidigt som vi har semmelcafé och då gäller det att ha mycke smelor till försäljning. Kanske kommer personalen från Östgärde och köper ett gäng som dom gjorde förra året. Det brukar iaf vara en välbesökt tillställning. "Musikalgruppen" från skolan ska ju vara där och öva oxå på em så det blir nog ett riktigt drag.
Idag har vi gjort några bokslut och det känns skönt att ha dessa gjorda för det är ju några som ska göras och då kan vi ta dem med oss till stan den 26 när vi ska till tandläkaren.
Inte mycke att skriva om precis jag kan inte brodera ut texten och hittar inget att skriva om så jag lägger upp en bild till istället. Lev väl och trevlig helg. Nu är kl 15.00. Kanske går jag hem och bakar nu istället! Ja jag får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0