Hemma en

liten stund mellan passen på Fettisdagscafét på Norsgården. Var där före tio med några fyllda semlor och en jäkla massa bullar. Sonja och jag börjar, vi har fått sålt en hel del faktiskt, en del både fikar där och köper även med sig hem.
Birgit kommer och ordnar med ett lotteri och alla pengar tillfaller Norsgården.
Margot skulle ju vara där mellan 15 och 17 men hon blev sjuk så då åker jag tillbaka och är där med Ann-Marie. Det är ju himla roligt så inte mig emot.
En massa kyrkisbarn med föräldrar har varit där och på em kommer Petra dit med lite äldre barn.
Har Ni hört att Kronprinsessan Victoria får förlova sig med sin Daniel och bröllop ska det bli 2010, det var väl verkligen på tiden. Nu får han väl vara med på alla möjliga kalas framöver som han inte fått tidigare.
Nä nu måste jag jobba lite innan jag åker tillbaka.
Kom gärna till Norsgården och fika eller handla med Er hem. VI har öppet till kl 19.00 så än finns det tid, klockan är ju bara 14.25
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0