-27 GRADER

när jag klev upp idag kl 8.30, sov ganska länge idag faktiskt. När det är såååååå kallt så är det ju inte till att tänka på att ta en prommis, solen skiner dock men tror ju nte att det kommer att bli så mycket varmare.
Jag ska ju städa idag så jag kanske kan räkna det som motion.
Frukosten idag två stekta ägg med lite bregott med havssalt och lite kalkonkött på och så kaffe förstås.
Igår slank det dock ner lite godis!!!!oooopps! Bara sådär och inte smakade det illa heller, fan tänk om man inte skulle tycka det var gott så vore det ju jätte bra dessutom fanns det ju nyinköpt vaniljglass i frysen som vi smaskade i oss lite av till körslaget.
Hade ju hellre sett att Erik vunnit men nu vart det ju inte så! Sen såg vi på afrikanen som vi sett tidigare men inte kom ihåg slutet jag slumrade nog en hel del och när jag till slut äntrade sängen så la jag huvudet på kudden och somnade direkt.
El och Em var ju hos Er & M och skulle konsumera öl tilsammans med SL vet dock inte hur mycket som dracks då de fortfarande sover sin skönhetssömn.
Nu ska jag nog gå ner i källaren och tömma askan ur kaminen för sotarn sa ju att man skulle tömma ofta?
Tjingelin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0