Ska

bara tala om att nu är jag hemma igen, Jöjje hämtade oss i Ånge, det är en snäll kille det!
Har sovit som en stock i en skön säng inatt och kom inte till jobbet förrän kl var nio men då har jag ju hunnit med att plocka rätt på tvätten i tvättstugan och även sätta på en ny maskin.
Regn regn men i Elsenz där skiner solen och det var 20 grader imorse! snacka om orättvist alltså.
Borde nog ut och motionera lite det är snart dags för tjejmilen men jag tar mig nog runt ändå men visst vore det bra om man tränat något på senare tid. Nästa år ska jag nog ta mig runt igen men sen åker jag nog till Sthlm utan den anledningen man kan ju åka dit ändå menar jag och umgås med vänner!
Har inte laddat upp några bilder än då jag nåste jobba lite först men det kommer jag lovar!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varmt väder hela dagen lång. Har varit och badat vid en sjö med några ungdomar som Inga känner. Jag fick ledigt på eftermiddagen för att kunna åka. Skoj var det!

2009-08-18 @ 19:36:50
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0