Idag på fm

pratade  jag med Emelie via Msn och hon talade om att hon var  inlåst i källaren, v f-n värsta senariot alltså! men det löste sig så småningom så nu är hon fri igen men det vart lite oroligt där ett tag innan jag fick tag i Inga.
Nu är det snart dags att gå hem och laga middag innan vi åker till skjutbanan igen för Björnpasset! Sista chansen att skjuta eller ja inte riktigt för vi har beslutat att lördagen innan älgjakten ska vi oxå ha ett par timmar men då hoppas jag att dom flesta har gjort ifrån sig. Ska själv försöka bli godkänd ikväll!!!!
Tjingeling!så här vackert kan det vara i Rätan en vinterdag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Obehagligt att bli inlåst... Tur att det löste sig!



Kändes avlägset med snö men börjar inse att vi är där fortare än jag hade tänkt...

2009-08-25 @ 19:11:59
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0