Äntligen fredag

eller är det inte så man brukar säga? Jag trivs dock både på och med jobbet så för min det spelar det ingen roll om det är måndag, onsdag eller fredag! Ibland kan man väl ha sina dagar men vem har inte det.
Idag var det 13 grader när jag tog cykeln ner till grannen för att ta ut hunden på en promenad och ge katten lite mat.
Ingen sol och regnet liksom hänger i luften emellanåt men va f-n det finns ju massor att göra ändå, även om det regnar alltså men kan ju även ta en motionsrunda i regnet för det gjorde Em och hennes arbetsgivare i Elsenz. Borde verkligen jag oxå ska ju till Sthlm nästa vecka men jag har nog bestämt mig nu att nästa år blir sista gången om nu inte Em kommer hem och är värsta löparen och drar med mig ut, ja man är ju inte sämre än att man kan ändra sig, den som lever får se!
Läste att El och Er med familj är på gång till Skövde, ska ju på förlovningskalas, Mikkans stora feta grekiska förlovnings kalas! eller var det inte så det stod, iaf ungefär.
Nåväl vad är väl en bal på slottet! Vi får gå på Norsgården och käka surströmming imorrn det blir dejligt, hoppas maken har piggat på sig till dess.
Jobbet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0