Tänk

att det är så många som läser min blogg! men ingen som kan lämna ett litt bokmärke! Det räcker ju med att skriva: Jag har läst idag eller liknande men det är nog så att jag heller inte ger mig till känna alla gånger jag läser en blogg. Ska bättra mig.
http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159
Eftersom jag var till Svensta igår så blev det ingen lunch och till midag lagade jag köttfärslimpa (blanda färs, 1 påse fransk löksoppa och 3 dl gräddfil) och in i ugnen i 200 gr tills den är färdig kanske 30-45 min, den ska ju iaf inte vara röd inuti. Dom andra åt potatis och jag åt cole slow sallad och drack vatten och till kvällsfika 1 äpple.
Kanske lite mat men jag vete sjutton vad jag ska göra för att vågen ska visa resultat.  Stegen igår vart iaf 8.563 varav 5.191 aerobic. Inte något lysande resultat men bättre än inget.
Frukosten idag var densamma som igår alltså bröd, bregott, sallad, skinka och gurka tillika kaffe.
Idag på lunchen kanske jag ska drista mig till en omelett och middag ska jag steka lax till mig och maken och El får falukorv och pärer.
Idag har det regnat så nu har snön försvunnit som jag såg genom jobbfönstret.
Eller jag ser faktiskt en hög som rasat från taket på ett hus här bakom.
Nu ska jag kolla posten.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är jättedålig på att lämna kommentarer men nu ska jag också försöka skärpa mig, det är ju sååå kul när någon har varit in och lämnat ett "avtryck"!

2009-04-28 @ 14:59:14
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja du vet ju att jag också läser jämt.

2009-04-28 @ 15:02:25
Postat av: Louise

Louise läser också för att hålla koll på er där hemma, och få se bilder på lilla LEON! :D

2009-04-28 @ 21:20:00
Postat av: Anna

Jag läser ju också varje dag :)

2009-04-29 @ 09:06:49
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0