Solen

skiner och det är en fantastisk utsikt från mitt fönster, ja själva utsikten är väl inte så märkvärdig men den vita snön och skog och blå himmel.
dag har lilla Leon och hans mamma varit och hälsat på hos oss på kontoret. Han är ju helt underbar den pöjken.
Våfflorna till tanterna igår gick hem, alla åt med god aptit! Fick med mig några hem till maken, även jag tog en till kvällsfika.
Nu kom maken hem och satt sig hos mig och fikade, han hade varit hos frissan (vi har samma) och klippt sig och när jag tittar så har han oxå färgat "röda" slingor i luggen. Det var en överraskning! Ja nu är det ju inte så att han färgat utan det är sån där sprayfärg som hon använder, främst på barn kan jag tro, men det var iaf j-ligt roligt.
Han sa att han tänkte tvätta bort det för han har kunder men jag tycker nog att det kan vara kvar så har ju kunderna något roligt att prata om sen.
Ikväll är det styrelsemöte på Norsgården kl 18 och sen har jag körövning kl 19, mycke nu! så då får maken hälsa på farmor själv!
Sänder en tanke till Sabinas familj! Kände ju inte henne mer än genom att läsa hennes blogg men det var en kämpe in i det sista.











Kommentarer
Postat av: Helena

skratt härligt med hårfärgningen,

skulle inte kunna tänka mig att Mangus kom hem något liknande, dock går han aldrig till frissan, det är jag sedan länge och så har han inte så mycket att färga länge...

2009-04-01 @ 21:22:02
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, tjusigt! Om han vill variera sig kan jag rekomendera den blåa färgen, den gillar mina barn! :-D

Blev det sagt något vettigt på mötet? Jag stog i målarkläder, oäten och oduschad med en släpvagn full med grejjor... Hade helt glömt bort att det var möte, man få ju skämmas!

Jo, tack för välkomnandet till kvarteret också!

2009-04-02 @ 22:26:26
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0