Lördag

fm! Det har snöat lite så lite vitt på backen är det allt men ganska milt för när jag gick till återvinngen idag så fastnade snön under skorna så man skulle nog kunna göra en snölykta till kvällen!
Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp sista dagarna innan vi åker. Jag tvättar lite idag för att hinna få det torrt men städa tror jag att jag spar till morgondagen. Då ska vi väl kunna ha det någotsånär innan vi far på tisdagsmorgon.
Idag kommer det att bli fläskkotlett till middag måste ju ta av det man har i frysen och tur att man har bra minne så att man kommer ihåg att ta upp.
Igår bjöd jag mågen på middag eftersom Er befinner sig i Sundsvall. Han skulle kunna få komma idag oxå men då skulle han ut med Z och käka.
Idag kommer iaf Em hem,hon  provade en balklänning igår och idag skulle hon tillbaka och betala och hämta hoppas det gick bra med det.
Jag såg att inlägget jag skrev igår inte alls försvann så det ser faktiskt lite konstigt ut på bloggen men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0