Jag

sitter faktiskt här idag oxå fastän jag ska åka imorgon. Nu har jag iaf nystädat hemma och det känns skönt. Har jobbat lite med bokföring idag men kunderna kommer ju inte in med materialet så jag lär väl få jobba dag och natt när vi kommit hem igen.
Ska bara packa det sista, har faktiskt en jävla beslutsångest om vad jag ska ha med mig, kläder, skor, vilken kamera ska jag ta? Båda? men huvudsaken är väl egentligen att man har pass, och biljett. Vi har ju dessutom bokat all in clusive så pengar är väl inte heller nödvändigt egentligen. Ja så kan det vara!
Idag har El och Er åkt med Minja till veterinären i Hede för vaccination.
Ikväll ska Em till Svensta för uttagning.
Jag ska till Norsgården för ett halvårsmöte med Rätans If, lär väl inte komma många själar som vanligt men eftersom jag är sekreterare så måste jag ju dit, jag är faktiskt en man kan lita på, utan att skryta alltför mycket.
Det kändes lite konstigt att skriva så för det brukar jag ju inte göra.'
Imorgon bär det alltså av mot Sthlm/Arlanda, ska ju till kyrkogården och tända ett litet ljus när man ändå är så nära och ev till M.L och gratulera i efterskott eftersom hon fyllt jämt.
Hoppas kunna uppdatera från utlanne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0