Idag

om en vecka den här tiden så befinner vi oss nog i Sthlm, på väg till Arlanda för 23.05 ska planet gå mot Mauritius!
Ska bli spännande att se hur man får sitta på planet, vi vet ju att vi ska sitta på 3 G & H men hur långt är det mellan sätena?
Det är inte ofta jag uppdaterar denna blogg och inte lär det bli bättre heller kan jag tänka mig.
Vore skitroligt om jag fick med mig min nya lilla data (som jag inte fått än) på resan då kunde man kanske berätta lite om resmålet och hålla Er uppdaterade.
Jag läser många bloggar och tycker det är tråkigt när dom inte uppdateras och så är man så själv oxå!!!
Har inte så mycket att göra på jobbet just nu, kan inte gå hem och städa för då måste jag ju städa en gång till innan vi åker.
Idag ska jag iaf till vävstugan en sväng och se vilka "tanter" som kommer.
Jag har inget handarbete på gång, hade börjat på en sock men igår kväll blev jag så less så jag repade upp hela skiten och då hade jag stickat ett långt skaft och stickat för hälen så nu är jag utan igen.
Visst finns det om man bara vill men jag har liksom inget sug nu och vet ej heller vad jag vill göra.
Brodera kanske, för jag har arbeten som ligger men men...
Idag ska jag gå hem och göra pannkaka i ugnen med bacon, ägg, keso och riven ost.
SJälv äte jag bara soppa just nu men maken vill väl ha!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0