Tisdag 8 maj

Tänk vad dagarna och veckorna går fort,  man ska leva lite mer i nuet, skulle vilja stoppa tiden ibland. Som oftast längtar man ju fram till något som ska ske flera månader senare men den tiden kommer ju fortare än man anar så därför skulle man liksom ta vara på tiden just nu. Just nu är alltså idag när björkarna håller på att få små musöron ja en del har det redan men dom flesta har inte slagit ut än. I morse när jag klev upp sken solen men det var klockan 7, nu är klockan 9.30 och det är lite mörka moln på himlen. Ikväll blir det iaf,möte på Norsgården som jag tänker övervara och överlämna pengarna från festen, sen blir det vinlotteri hos Gunvor. Idag åker jag till affären och pantar burkar och flaskor från min helg efter vägarna i Rätan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0