Maj!

Ja nu är även sista april överstånden, Vi var 17 st hemma i köket som åt dock inte alla samtidigt, Bröderna Norling med familjer och så Ingvar Emelie och jag. Ner till brasan och kollade och språkade med lite folk. Hem igen, ostbricka, köttfärspaj och dricka. Martin Nilsson anländer i taxi med Conny Jonsson från Turingen. Åker 1.30 till Wärdshuset!!!!!!! Ingvar och jag promenerar hem och går och lägger oss 3.30. Näe nu får det vara lungt ett tag. Idag skiner solen med frost i morse när jag skjutsade Emelie till 7 bussen.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Ännu en underbart solig dag! :-)
Kolla mina nya uppdateringar...

2007-05-02 @ 11:05:52
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0