Freeeeedag!!!

Ja inte är det så att jag längtar till att det är fredag, jag trivis ju på mitt jobb så egentligen spelar det ingen roll vilken dag det är i veckan. Igår tillbringade jag dagen i Östersund, Emelie skulle till tandregleringen. Igår gjorde dom avtryck på både över och underkäke och så fick hon bita i vax och ta en del röntenbilder som nu tandläkaren ska titta på och se vad som behöver och ska göras så då ska vi tillbaka den 16 augusti för information, vilken tid allt ska ta! Hon hinner ju gå ut gymnasiet innan allt detta är klart! Iaf så har jag satt in 81:- på Norsgårdens konto det var det som min runda i Rätan inbringade med att samla in burkar och flaskor. Förutom alla flaskor och burkar som inte gick att panta men som jag tog reda på och kastade i återvinningen. Rätan med omnejd är iaf lite renare vad det gäller "skräpet".
Inhandlade mig ett par nya joggingskor igår på Gå och löpkliniken, när jag jämförde dessa nya fina skor mot dom gamla (2 år) såg jag hur slitna dessa var. Egentligen är det väl att ta i att betala fjortonhundra för ett par skor men varför inte, man ska vara rädd om sina fötter och ben dom ska man ha hela livet, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0